Bij Florafijn streven wij naar tevredenheid van onze klanten. Hieronder vindt u informatie over het ruilen en retourneren van kamerplanten.
Ruilen
U kunt een kamerplant ruilen als deze bij levering beschadigd is. We bieden geen herroepingsrecht en ruilen alleen in het geval van schade aan het product. Om in aanmerking te komen voor ruilen, dient u de schade binnen 24 uur na levering te melden via ons klachtenportaal.
Retourneren
Helaas accepteren we geen retourzendingen tenzij het product bij levering beschadigd is. In geval van schade verzoeken we u vriendelijk om de volgende stappen te volgen:
Melding binnen 24 uur: Ga naar ons klachtenportaal en meld de schade binnen 24 uur na ontvangst van de kamerplant. Geef een gedetailleerde beschrijving van de schade en voeg indien mogelijk foto’s toe.
Beoordeling: Ons klantenserviceteam zal uw melding beoordelen en contact met u opnemen voor verdere instructies.
Ruilen: Als de schade wordt bevestigd en voldoet aan onze voorwaarden, bieden we u de mogelijkheid om de kamerplant te ruilen voor een onbeschadigd exemplaar. We streven ernaar om dit proces zo snel mogelijk af te handelen.
- Meldingen van schade dienen binnen 24 uur na levering te worden ingediend.
- Ruilen is alleen mogelijk bij schade aan het product bij levering.
- Houd er rekening mee dat normale slijtage en verzorging niet worden beschouwd als schade.